divendres, de novembre 27, 2009

M'agradaria parlar

M'agradaria parlar

de llums i d'històries dolces de Nadal,

de núvols de plom i acer,

amb mots clars entre les boires.


M'agradaria volar lluny

per contemplar el nostre Planeta,

i explicar-vos que a tots els pobles

juguen els nens i les nenes als patis de les escoles,

que les aigües arreu són netes

i que s'han desterrat la fam, els horrors i les guerres.


M'agradaria que les meves paraules

no fossin ficció, ni mentida ni invenció.

M'agradaria.





2 comentaris:

Elisa ha dit...

M'agradaria parlar
de lums e istòries doces de Nadau,
de bromes de plom e acer,
damb mots clars entre era broma.
M'agradaria volar luenh
entà contemplar eth nòste Planèta,
e condar-vos que en toti es pòbles
jòguen es mainatges e mainades enes patis des escòles,
qu'es aigües des arrius son límpies
e que s'an destèrrat era hame, es orrors e es guèrres.
M'agradaria qu'es mies paraules
non siguessen bric ficcion,
ne mentida n'invencion.
M'agradaria.

Isabel Barriel ha dit...

Gràcies, Elisa! Sona bé, molt bé...